Inschrijven


Wie kan zich inschrijven voor de IVI Award?

Bibliotheken met een openbaar karakter, zowel openbare bibliotheken als bedrijfsbibliotheken en bibliotheken in het hoger onderwijs, mediatheken, archieven, musea, depots en soortgelijke organisaties die (onder andere) een informatieve bewaarfunctie hebben, komen in aanmerking voor de IVI Award. De uitgebreide criteria om in te schrijven en de jurycriteria staan hier vermeld.

 

Hoe kun je je inschrijven?

Schrijf je organisatie in door je inzending te mailen naar info@iviaward.nl. Geef bij je inschrijving aan waarom jouw organisatie de IVI Award verdient. De criteria voor deelname en de jurycriteria staan hier vermeld. De motivatie wordt meegenomen in de oordeelvorming door de jury.

 

Hoe gaat het verder?

Inschrijven kan tot uiterlijk 30 september 2015. De inzendingen worden getoetst aan de hand van de deelnamecriteria. Hierna gaat de jury alle inzendingen beoordelen en volgt een shortlist. Deze wordt 15 oktober 2015 bekend gemaakt. Vanaf dan kan ook het publiek uit de genomineerden zijn of haar keuze maken voor de winnaar van de IVI Award. Deze keuze kan gemaakt worden, voorzien van motivatie, via de website van de IVI Award. Uit de shortlist en de keuzes van het publiek meewegend in de eindafweging, kiest de jury de winnaar van de IVI Award 2015. Tijdens het KNVI Congres op 12 november 2015 wordt de winnaar bekend gemaakt en wordt de IVI Award uitgereikt.
* Data onder voorbehoud van evt. wijzigingen.